środa, 1 maja 2013

Koreańskie filmy! (All About My Wife)


Ostatnio poprosiłam mojego znajomego o polecenie mi kilku koreańskich produkcji. Jedną z propozycji był film "All About My Wife", który oczywiście obejrzałam, a teraz go dla Was zrecenzuje ^^

  

 "All About My Wife" to komedia romantyczna z 2012 roku. Jest to remake argentyńskiego filmu "A Boyfriend for My Wife".
No, ale dosyć tych suchych faktów - przejdźmy już do fabuły :P

Wszystko zaczyna się w Japonii, gdzie poznajemy dwójkę głównych bohaterów. Jung In (w tej roli Lim Soo Jung) oraz Doo Hyun (Lee Sun Kyun) poznają się w dosyć nietypowych okolicznościach i od razu się w sobie zakochują. 
Jednak cała akcja filmu toczy się siedem lat później. Nasza sympatyczna para jest już dawno po ślubie, ale cała sytuacja zaczyna Doo Hyun'a lekko wyprowadzać z równowagi ^^ Jung In nie wydaje się być już tą samą, uroczą dziewczyną, którą chłopak (a może raczej "mężczyzna" :P) poznał kilka la temu. Teraz jego żona zmieniła się o 180 stopni. Sytuacja ta doprowadza Doo Hyun'a do rozpaczy w związku z czym szuka on sposobu na "pozbycie się" uporczywej kobiety. 
W tym momencie obmyśla on dosyć nietypowy plan, w którym pewien Cassanova - Sung Ki (Ryoo Seung Ryong) ma rozkochać w sobie Jung In by ta postanowiła wziąć rozwód z mężem.
Co z tego wszystkiego wyniknie ? Czy "intryga" Doo Hyun'a zakończy się pomyślnie ? ;>
Przekonajcie się sami oglądając  "All About My Wife" :D 





Mam nadzieję, że ten krótki opis Was zaciekawi i w wolnej chwili zapragniecie obejrzeć tą całkiem ciekawą komedie :) Ja bawiłam się naprawdę świetnie oglądając ten film ^^ Ciekawy pomysł, fajne wykonanie oraz naprawdę sympatyczni aktorzy :D


Film możecie obejrzeć na YouTube z angielskimi napisami.
A oto link : "All About My Wife" .
Enjoy ~! 。◕‿◕。


1 komentarz: